loading

ÜGYFELEINK EGÉSZSÉGE, BIZTONSÁGA ÉS MOBILITÁSA AZ ELSŐ!

Kedves Ügyfelünk!

A jelenlegi kritikus időszakban is elsődleges célunk, hogy ügyfeleinket magas színvonalon és egészségük maximális megóvása mellett szolgáljuk ki. Fontos számunkra továbbá, hogy mindennapi munkavégzéshez szükséges járművek elérhetőek és megbízható műszaki állapotúak legyenek. A 104/2021. számú (III. 5.) Kormányrendeletben foglaltakra tekintettel márkaszervizeink és márkakereskedéseink nyitva tartanak.

Az Opel márkaszervizek az egyéni személyvédelmen és az autója érintett felületeinek takarásán túl különböző elkülönítő, távolságtartó és fertőtlenítő megoldásokat vezettek be mind a munkafelvételen, mind a gépkocsi átadás-átvételének folyamatában. Márkaszervizeinkbe online vagy telefonon is könnyedén bejelentkezhet. A honlapokon pedig részletes tájékoztatást talál, illetve kérhet az elérhető szolgáltatásokról.

Elérhető hozom-viszem szerviz, fertőtlenítés vagy az új autó házhozszállítása. Ezen szolgáltatásokról kérjük, hogy tájékozódjanak a márkakereskedések honlapján vagy telefonon.

Új autók iránt érdeklődő ügyfeleinknek ajánljuk azonnal elérhető kedvezményes készletautóinkat, vagy weblapunkon keresztül megtervezhetik új autójukat, kérhetnek árajánlatot vagy virtuális autó bemutatást.

Biztonságban várjuk Önöket!

Kapcsolat

 

GYIK.

 

Nyitva tartanak a gépjármű szervizek? 

Az érvényben lévő kijárási korlátozásokról szóló rendeletek hatálya alatt is állunk szervizügyfeleink rendelkezésére, hogy továbbra is mindenki megbízható, karbantartott gépjárművel végezze feladatait, közlekedjen.

 

Nyitva tartanak-e a Márkakereskedések?

Az Opel Márkakereskedések és Márkaszervizek a Kormány 104/2021 (III.5.), a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló Korm. rendeletének megfelelően nyitva tartanak. A védelmi intézkedések betartásával és megszokott szakértelemmel várják ügyfeleinket.

 

Mindenki számára nyitva állnak a szervizek?

Igen, bárki felkeresheti a márkaszervizeket, igénybe veheti szolgáltatásaikat. Kérjük, hogy látogatása előtt tájékozódjon a márkaszervizek honlapján, elérhetőségein, és amennyiben bármely tünetét mutatja a koronavírusnak, kérjük, hogy saját - és mások érdekében vizsgáltassa ki magát, mielőtt autója szervizelését intézné.

 

Milyen beavatkozások végezhetőek el a szervizekben veszélyhelyzet idején? 

Bármely, a szerviz által kínált szolgáltatás igénybe vehető, kérjük, tájékozódjon a márkaszervizek honlapján, elérhetőségein.

 

A gépjárművem visszahívási kampányban érintett, vigyem szervizbe? 

Igen, az Ön biztonsága elsődleges.

 

Nem sürgős javításra van szükség az autómon, mit tegyek az időpontfoglalásommal?

Kérjük, tájékozódjon a márkaszervize által bevezetett biztonsági intézkedésekről. Amennyiben úgy dönt, hogy nem viszi el autóját, úgy kérjük értesítse a márkaszervizt.

 

Sajnos a gépjárművem üzemképtelen, mit tegyek? 

Az Opel Assistance útmenti segélyszolgálat továbbra is rendelkezésére áll térítésmentesen, amennyiben a szolgáltatás érvényes az Ön gépkocsijára.

Kapcsolat

A * jelölt rész kitöltése kötelező
Az Ön személyes adatait a megfelelő adatkezelők fogják kezelni az Adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.

Adatvédelemmel kapcsolatos jogaira, valamint elérhetőségi adatainkra vonatkozóan itt talál információt.
Ugrás az oldal tetejére